Pages

26.3.10

Makan Tengahari yang Sedap

Sedikit terlewat mahu cerita pasal satu lagi cerita makan. Khamis lepas kami AJK-AJK Famili Day 2010 telah diraikan oleh company kami dalam satu majlis makan sempena menghargai penat lelah dan kerja keras kami menjayakan event itu... walaupun LUNCH sahaja tapi sangatlah sedap hingga menjilat jari jika makan dengan jari. . Kami telah menjamu selera di Restoran D'Kayu Nasi Kandar Subang, time rehat dan dekat sahaja dengan office sebab faktor kekangan masa almaklumla masing-masing busy dengan kerja.Jadi pilih yang dekat dah mudah nak pergi..itu tak jadi hal janji dapat makan!!





Tak tipu sedap kalu tak percaya nah tengok muka-muka mereka ini menjamu selera..tak pandang kiri kanan dah..






Burp...Tengokla wajah-wajah kenyangan kami berposing depan kamera.. Sekalung terima kasih la kat company pasal support makan tengahari ni..Kalu dah diikutkan ramai lagi ini tapi ada yang tak dapat datang busy. Ada pulak yang cuti time tu jadi jangan jeles kami makan sedap.. So Enjoy the pictures la okies..












Opps belum habis lagi.. ada Secret Recipe cake.. itu pun sedap la sangat..syukur alhamdullilah rezeki. Cake ini sebenarnya pre-farewall untuk one of staff. die nie geng aku la jugak..huwaa sangat sedih sebab dia akan resign dari company ini..dapat offer dari gomen..makan gaji dengan kerajaan Malaysia la lepas ini.





Inilah orang yang dimaksudkan nie..sangat ceria dan suka tertawa..i like!!