Pages

31.3.10

Notice ini Benar

Sudah lama i perasan benda ini, terpikir nak cerita kat sini. Bila lalu dekat papan biru hati i terus tertawa riang. Bibir i pasti mengukir senyuman manis macam gula. Auw manis sekali Entah siapa punya kerja tetapi that person memang bijak dalam mencuri hati manusia yang memandang notis di partition biru itu..........



I kasi focus dekat sedikit supaya korang tak perlu nak beliakkan mata nak baca ayat dalam notis itu.. nampak tak...ok-ok i tolong korang.. ayat dalam notis berbunyi "DILARANG KE HULU KE HILIR SAMBIL MEMBAWA KERTAS (DENGAN MUKA PURA2 BUSY) DI PEJABAT". Hahaha.. tak boleh blah punya notis sungguh tak makan saman.



Dekat tingkap pantry pun ada satu lagi notis. Last week masa datang kerja i terpandang kan notis ini, ketawa berdekah-dekah juga sebab ayat-ayat sungguh mencuit hati. Sapa yang tulis ayat ini cepat mengaku!! i pun nak belajar cipta ayat macam ini juga..





"ROSAK! JANGAN DIBUKA SEBELUM IANYA TERCAMPAK KELUAR"


Kepada "Encik yang BERKENAAN", TOLONG baiki tingkap ini dengan segera
sebelum cermin tingkap ini mendarat di landasan tar hitam tu. Itu takpe lagi kalu kena kepala pekerja-pekerja kedai bawah tu sapa nak tanggung!