Pages

14.12.10

Dah blog semula

Time's up.. masa untuk bekerja dah bermula setelah hampir dua minggu bercuti.. habis cuti tahun dipulun untuk kahwin punya pasal, jadi next year kena gigihkan diri menyimpan cuti yang ada.. ada paling kuat boleh carry forward pun 5 hari jer.. lebih-lebih kena "burn" jugak.

Antara perkara yang teramat-ramat dirindui adalah mencoretkan cerita-cerita di muka belog nie. waduh memang tak sempat nak tulis apa pun sepanjang tempoh percutian. Busy teramat. Lama tak lama dekat dua minggu lebih jugak lah. Alhamdullilah dapat berjumpa kembali dengan staf-staf diopis tapi dengan status yang dah diupgrade ke Puan. Wah, pantas sekali masa berlalu . Sepatutnya semalam dah kerja tapi kesihatan pulak tak mengizinkan maka terpaksa ambik MC walaupun semangat dah berkobar-kobar nak masuk kerja.

So harap everything will back to normal. Aktifkan diri bercontest dan berblogging kembali. Untuk my carreer, akan ku terus mencari opportunity dan ruang yang ada untuk upgradekan skill yang ada. Semoga yang terbaik akan aku temui nanti. InsyaAllah.