Pages

20.12.11

Cerita Hadiah

Penangan cuti semalam membuatkan diri agak kemalasan untuk bangun pagi....ahhh terasa liat sungguh eh....masih bersisa 3 hari lagi nak kerja sebelum menghabiskan cuti tahun yang masih berbaki lagi nun. Tak sabar nak pergi holiday nie..menghitung hari :)

Hokey berbalik pada cerita semalam penuh dengan agenda nak dibereskan. Memula ke Subang Jaya collect hadiah Tupperware yang me menang di FB.
Memang good quality punya brand "tupperware" bertuahlah me dapat free ....







Next destination merayap di Midvalley, lepas tengok wayang cerita "ombak rindu", shopping moping dan makan-makan terus pergi collect movie tiket filem 50/50 di The Gardens. Terus tanya awek receptionist location yang kita nak pergi senang tak perlu tercari-cari.

Fuyooh merasa masuk ke Level 7, Office MSN Entertainment yang kelas gitu dalam bangunan North South The Garden. Actually dapat 2 keping tiket je, lagi dua ambilkan untuk my friend yang menang contest yang sama.
Nanti kena poskan kat dia tiket wayang ni.






Balik rumah ternampak kiriman parcel dari GSC atas meja. Wah hadiah lagi!! Bila dibuka menang contest Harian Metro Ombak Rindu. Dapat T-shirt, calendar dan 2 tiket wayang Ombak Rindu. Hai baru je tengok filem ombak rindu tadi dapat lagi tiket yang sama so sedekah kat adik me sebab me tak minat pun nak ulangtayang cerita yang sama.





Alhamdulillah, syok tengok hadiah berduyun tiba. Tambah seronok bila me dapat share hadiah tersebut dengan orang yang terdekat dengan me. Sharing is sharing..muahhh gitu.. Harus bertambah-tambah lagi semangat nak join contest montest. Yeahhh chayukk!