Pages

5.11.15

Sayang Kucing

Minat adriana pada kucing dah berputik sejak dia berumur setahun.
Pantang nampak kucing depan mata siap lah ada adegan kejar mengejar nanti..hahaha
Tapi masa tu setakat berani pegang-pegang manja ekor kucing jer
Nak dekat2 dengan kucing pun saya dan suami tak galakkan takut kena cakar dek kucing yelah adriana pun belum pandai handle kucing lagi.
Sekarang umur adriana dah dua tahun lebih.. boleh bagi lampu hijau..hehe
Amboi sejak dapat kelulusan terus menjadi bertambah penyayang
Terus berani nak belai-belai kepala dan badan kucing..

Haritu singgah makan tengahari kat kedai makan.. boleh adriana jual mahal..
Makan 2-3 suap selebihnya duduk melayan kucing.
Tengoklah macamana adriana tackle kucing tu..macam dah kenal lama jer..
Nak ada kucing sendiri memang tak akan dapat punya mummy daddy tak rajin nak jaga..huhuhu
Bila kitaorang dah abis makan.. nak balik kemain berat kucing tu nak lepaskan adriana..padahal baru jer jumpa...spesis kucing manja kot..
Agak-agak kalu bawak balik bela mau tak berenggang kan..



My HeartBeat