Pages

17.3.16

Ujibakat Animasi Suara | Ice Age 5

Berminat dengan dunia animasi suara?
Ada keunikan suara yang sukar ditandingi?
Peluang yang anda nanti-nantikan telah tiba.
Sertai Ujibakat Animasi Suara Ice Age 5 yang berlangsung hari ini.
Lokasi : Menara TH Selborn, 153 Jalan Tun Razak, 50400 Kuala Lumpur

16 Mac - 17 Mac 2016
Pukul 2PM - 11PM



Jangan biarkan impian tinggal impian Mungkin ini langkah permulaan bagi anda yang mahu menceburi diri dalam bidang animasi alih suara.Siapa tahu satu hari nanti suara anda mungkin terpilih, Wah satu Malaysia dengar mesti glamour kan. Pada yang bakal menghadiri sesi ujibakat ini selamat mencuba dan selamat berjaya.






7 comments:

  1. Kalau ade lg iklan mcm ni..inform eh..

    ReplyDelete
  2. @aisa- no problem. Office sepupu kak shida dekat jer dgn talent office nie apae2 dia akan roger.

    ReplyDelete
  3. Im so interested with this tapi bila tgk tarikh huhuhuhu dah lepas, nanti kalau ada lagi inform ok hehe

    ReplyDelete
  4. @nisa - sayangnyer.. takpe2 nanti saya war2 kan jika ada..

    ReplyDelete
  5. Saya amat berminat dan sudah lama memasang impian tetapi saya tidak tahu mana harus dituju. Yg ni pun terlepas pulak date. Jika ada lagi jgn lupa warwarkan shikinzamil@yahoo.com

    ReplyDelete
  6. itulah peluang sebegini jarang2 nak ada..insyaAllah kalau ada saya update kat blog ye:)

    ReplyDelete
  7. assalamualaikum...saya berminat dgn bidang animasi alih suara ni, klau ada lgi nanti inform ye..hihi

    ReplyDelete

My HeartBeat