Pages

30.4.18

Annual General Meeting (AGM)

Mak aihh awal betul comittee set meeting untuk Annual General Meeting (AGM)
Pukul 8.30 pagi tu, takpe2 tau sangat 'style' orang kat sini, depa mesti tunggu announcement panggil baru terhegeh-hegeh nak masuk..hahaha 'typical malaysia'  gitulah opps jangan marah.

AGM Kelab AKRAB, ditubuhkan untuk melaksanakan aktiviti sosial, kebajikan dan sukan sesama staffs. Aktiviti yang telah berjaya di jalankan tahun lepas adalah mendaki bukit broga, Skytrex Adventure di Bukit Cahaya Seri dan beberapa kerja kebajikan di rumah anak yatim serta qurban nusantara di Kemboja dan Acheh. Panjang list kalau nak cerita satu2!

Register dulu uols! Ambil nombor bertuah.

 

Uiii bukan cikai2 hadiah dia okey, banyak barangan elektrik. Memang tarikan utama la orang naik mai AGM nie.
 

Masing-masing 'excited' nak tunggu acara bermula, sambil mata nie menjeling kat hadiah tepi nun, mana la tahu kot bertuah dapat rembat sebiji.






Barisan AJK tahun 2017 yang akan dibubarkan tak lama lagi. Dengan komitmen serta kerja keras mereka, banyak aktiviti yang berjaya mencapai target dan kini terpulang kepada ahli-ahli samada nak mengekalkan yang sedia ada atau ada calon-calon baru yang ingin ditampilkan.


Sessi percalonan dan undian baru menyaksikan beberapa nama menghadapi saingan sengit dan akhirnya inilah barisan kepimpinan 2018 telah dipilih. Kebanyakan muka-muka baru yang diberi kepercayaan untuk menerajui Kelan AKRAB untuk tahun ini.



Acara terakhir sessi makan-makan. Memang lapar dah nie sebab tadi pun ambil 'light breakfast' jer.. cuma malangnya takde rezeki sis nak menang apa-apa hadiah 'lucky draw' kita menang sorak jerlah..
 


Tahniah dan selamat bekerja kepada AJK 2018 yang baru. Harapnya tahun nie lebih banyak aktiviti yang best2.