Pages

25.8.10

Notebook paling murah


Sape ingat lagi buku ini.. hahaha.. inilah buku 555, bagi yang muda muda mungkin tak familiar sangat dengan buku ini tapi orang dulu dulu tak sah tak ada buku nie.. Comel jer buku nie..boleh selit kat celah poket sebab saiz dia kecik, boleh dibawa kemana-mana.
Penting woo buku nie...pakcik pakcik kedai gerenti ada satu nie dulu. ..mana taknya asal ada pelanggan yang beli barang mesti soh masuk buku tiga lima maksudnya hutang dulu ye pakcik..hehehe...jadi buku ini fungsinya untuk catit hutang hutang si pelanggan tadi kang bankrap kedai kalu pelanggan tak bayar sebab buat-buat lupa.. hehehhe
Boleh dikatakan setiap orang mesti ada buku ini cuma tujuan jer mungkin berbeza..ada suka wat catatan nota, buat kira-kira, macam-macamlah. Cam me time sekolah dulu buku nie buat tulis sifir.. sifir 1 sampai sifir 12...hahaha.. nak kena hafal dalam pala otak nie sebab bapak me gerenti soal punya.. ada jugak tulis nota dalam buku nie..kadang kadang wat conteng....issh tak der keje betul..haha.. almaklumlah dulu tak banyak buku buku nota atau organizer lagipun harganya pun murah berapa sen jer. sangat nostalgia betul buku nie..



1 comment:

  1. tajuk tak hengat... aku ingatkan iye la notebook komputer tu yg murah... ces...

    ReplyDelete

My HeartBeat