Pages

20.5.11

Kembar Nama

Biasalah hidup dalam bermasyarakat, mesti terjumpakan dalam situasi di mana kawan-kawan, jiran or sesiapa aje yang nama mereka serupa dengan nama kita sendiri. Nama me sendiri pun agak familiar selalu gak me jumpa.



Alam Persekolahan



Kawan sekolah menengah, lain kelas tapi selalu berjumpa sebab masing-masing ligat main handball, berdikir barat dan join persatuan yang sama. Kalau yang panggil dia "shahida" nama penuh fahamlah orang panggil sape. tapi bila yang panggil dia "shida".. of course la me pun terperasan. Begitulah sebaliknya.. haih masing2 terconpius sudah..muahaaha! Alih-alih ada yang pandai-pandai panggil me "shida kurus" takpun "shida putih" aih putih sangat ke me...hehehe semata-mata nak bezakan kitaorang..hahaha.. kelakar gila.



Alam Pekerjaan



Kes staff tersalah hantar email nak hantar kat me terbagi kat orang lain adalah 2 3 kali terjadi. Camner tu..saje je tau buat-buat lupa nama penuh me.. Biasalah ada orang yang keliru main send aje tapi lama-lama orang dah tahu yang mana satu tak delah kesesatan itu berlaku. hehehe



Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc?