Pages

14.7.11

Hadiah buat Baby Ahmad

Alhamdullilah, selamat dah officemate me melahirkan baby sulung lelaki pada 12 July tepat pukul 11.10 pagi di Pusat Perubatan Damansara Damai. Tahniah buat Nor Kartina Husin dan family, yeah dah jadi ibu sekarang...



Di sinilah destinasi pembelian hadiah untuk newborn. Terletak di USJ 9, Butik Fiffy boleh diibaratkan sebagai One Stop Centre yang menawarkan pelbagai kelengkapan Baby...rambang mata ooo tengok..:D. Lepas belek punya belek, kata sepakat berjaya dicapai dan semua setuju dengan pilihan yang telah dibuat.




Taraaaa... special untuk Baby Ahmad. Tak sure nama penuh panggil Ahmad la ye, Masa ibunya pregnant dulu kerap sebut nama Ahmad pada kandungan assume camtu je la kot. Hadiah dah dibungkus siap-siap di Butik Fiffy tadi dan tengok special card we'all buat untuk Baby Ahmad.



Aunty-aunty yang bergabung duit poket membeli hadiah yang special untuk Ahmad. Malam skit Kak ida yang bertudung hitam sedang pregnant tu nak pergi melawat Ika di hospital, kitaorang yang tak dapat nak melawat lagi ni..kirim hadiah dan kirim salam jelah dulu.