Pages

28.10.13

Bayang-Bayang Tangan

Masa tinggal dekat Brickfields dulu, pernah gak terjadi blackout beberapa kali. Huwaa tak suka okey sebab me takut gelap.. confirm menjerit "gelapppppp" sebab panik sangat. Tapi bila mak dah pasang lilin terus jadi seronok hehhee sebab apa tau, sebab me dan adik-adik boleh main permainan bayang-bayang tangan.
Memang kitaorang conquer satu lilin siap letak menghadap dinding. Lepas tu masing-masing keluarkan la skill gerakan tangan tunjuk sapa yang paling banyak gaya...burung..rama-rama, arnab...alahh 3 gaya jer tahu..bunyi macam banyak jer...hahahhaa..Cam gini lah cara yang paling mantop nak habiskan masa time-time blackout nie.sempoit giler kan.


No comments:

Post a Comment

My HeartBeat