Pages

6.7.15

Kambing Bandar

Selalu kalu me singgah beli makanan kat Bazar Ramadhan Putra Perdana Puchong mesti terserempak dengan Cik Mek Molek sorang tu. Rileks buat hal sendiri jer.. tak kisah dengan orang yang lalu memerhati.. mula2 ingatkan gelandangan tapi rupa2nya ada tuan tau..


haih pemalu betul tuan cik mek molek tu tak nak menonjolkan diri langsung.. dia bagi gambar kaki jer..hahaha. Penat den panggil nama....Babunn..Babunnn...hampeh buat dekkk jer.. hai yahh sombong ye..bajet artis la konon.


Aihh dah pindah tempat...nak Tan kan kulit ler tu...haha.. Tapi as long as tak menganggu orang tak jadi hal pun. seronok tengok gelagat dia sebenarnya. 



No comments:

Post a Comment

My HeartBeat