Pages

30.7.15

Tanah Gambut

Dah beberapa hari dok ulang-alik area Cyberjaya nie, nampaknya tak reda2 asap yang menyelubungi kawasan sekitar.  Mencemarkan alam sekitar ...tak boleh buat apa dalam kereta pun boleh bau asap.

Gamaknya area tanah gambut tu pasal ambil masa nak reda. Bomba pun dah siap2 standby takut merebak kat kawasan sebelah......kawasan semak jer tapi boleh tahan lapang gak luas dia.. reserved untuk bina bangunan.


Habis kering terbakar pokok2 dibuatnya...dahlah Cyberjaya panas semedang...sabar jerlah.
Tak sure berapa lama keadaan nie akan berterusan.. harap2 cepat back to normal.. tak sanggup tengok pencemaran gini..huhu


No comments:

Post a Comment

My HeartBeat