Pages

11.8.15

Selamatkan Tom Cruise

Kasihan mengenangkan nasib kucing jalanan yang baru kawan saya cerita dalm FB semalam. Kena langgar dek kereta.. teruk gak keadaan miaw yang diberi nama Tom Cruise ....patah riuk sana sinun.. menangis kaw2 sebab sahabat saya sayang sangat kucing nie. Ibarat penyeri keceriaan tempat niaga..
Cuma kos rawatan jadi sedikit masalah sebab last week dia baru hantar seekor kucing jalanan @ Kembang kat klinik haiwan..banyak belanja dah keluar.. tu pun ada ihsan peminat2 kucing yang menderma...
Jadi sahabat saya sangat berharap jika ada pihak2 yang sudi menghulurkan sumbangan untuk kos rawat Tom Cruise.. tak sanggup tengok tom cruise menderita..at least boleh kurangkan beban yang sahabat saya perlu tanggung..
 

Boleh terjah FB sahabat saya Abuya Aboi untuk cerita dan maklumat lanjut.
Nak no account ke apa roger dia ye...


Gambar Tom Cruise