Pages

10.9.15

Musim Buah Pulasan

Tak rugi berbudi pada tanah nie, sampai masa insyaAllah ada ganjaran yang menanti. Lagi2 Malaysia nie kan ada macam2 jenis buah bermusim... Faham sangat kadang2 tu terlebih2 sampai tak termakan alih2 membusuk kat tanah jer, dari membazir baik bawak mai office share ramai2 dengan kawan2 yang lain. Macam officemate saya nie ha, siap bawa seguni pulasan dari kampung.

Tengok depa jemaah pulasan ramai2 amboiii geram lak rasa.. yelah nak makan lebih2 memang tak boleh sebab saya senang sangat dapat batuk..so jamah setakat dua tiga biji cukup lah buat syarat merasa..hahaha..
Agak2 habis tak satu guni pulasan tu depa balun?? haii dah masing2 kaki makan nasiblah sape lambat dapat kulit jerlah...


No comments:

Post a Comment

My HeartBeat