Pages

27.4.10

Keyboard Dia

Dalam ke"terror"an, aku menaip memang kalah kalau guna notebook si gadis ini..Berpinar mata ku nak pakai..Terus turun jurus menaip aku ini....kelajuan jari-jemari bertukar had laju kepada "Merbahaya" ke "Slow sangat tu"...hahahha.. Surrender aku bab nak pakai notebook dia, maybe sebab aku tak biasa nak guna notebook dia..





Berseni siot layout notebook dia.. bukan tu sebenarnya motif utama aku nak bagitau ..tapi sila tengok gambar seterusnya..meleleh air mata wa cakap lu..






first time ku tengok papan kekunci bertampal-tampal comel macam nie..memang unik tapi pitam mak nak menaip!! tolong..sampai kena tengok dekat-dekat nak tengok huruf..wakakak!








Cik adik manis aka wana berbaju oren tuan punya notebook berpeace bersama cik adik comel aka Athirah..

1 comment:

  1. ooo..dak wana tu mmg mcm tu..sgt pelik...huhuhu...tp kreatif..dan sgt aktif bersukan...heee..

    ReplyDelete

My HeartBeat