Pages

2.9.10

Dua perkara dot dot dot

Ha tu dia, memo dari HR sudah mai. mendebarkan hati nurani ku...... kepala ku bakal rungsing....serabut....oh help me...tolong!! ok, aku acah jer.. sebenarnya dah boleh agak tujuan memo nie pun. sebab nya adalah insyaAllah hari raya akan jatuh pada hari jumaat bersamaan 10 sept jadi company dengan sempoinya bagi kami cuti hari khamis separuh hari ... cuti tanpa rekod ok!! memang terbaik lah...setiap tahun sehari sebelum raya je mesti dapat cuti free..lalalala....





Yang dinanti sudah pun tiba... pengumuman! ceh. Terharu kejap sebab dapat duit raya even tak seperti yang diharapkan, tapi bak kata orang, jadilah dari takder... alhamdullilah!! duit raya dari company ku.. mintak mintak tahun depan bonus boleh dapat lebih sikit. hehehe!! Aku tak beli lagi baju raya nie.. bila nak soping nie..huhuhu!!



No comments:

Post a Comment

My HeartBeat