Pages

6.9.13

Siapa Punya??

Puas teka teki siapalah yang punya harta nie.. sebab nampak smart dan bergaya sangat design dia. Nak tanya sorang-sorang dalam opis memang taklah.. banyak lagi kerja berfaedah nak buat. Tetiba dapat idea yang paling mantap dan boleh digunapakai dalam apa jua keadaan sekali pun... Bukan me yang beria nak tahu pun tapi nervous tu tetap ada sebab me tukang bagi idea..muahahha.. takut kantoi dengan bos ler tu..hehhee..

Ambil pen kertas, maka tertulis ayat-ayat kasihan di atasnya.. Saki perut menahan dek skema gila ayat yang member me tulis tu.. dah ko nak tahu sangat kan..



Ia harus diletakkan dengan penuh kesopanan dan kesusilaan di tempat yang dikehendaki. Usha kanan usha kiri..yes line clear. No hal sebenarnya kalau jumpa owner kasut nie lagi senang nak interview.. Beria okey me melayan benda-benda cam gini...hahaha me kan sporting..*wink*


Menjadi pujaan kawan opis me, Berkenan betul dia design kasut nie.. ada jumpa kat mines katanya tapi mahal skit.. tu yang sanggup nak buat edisi soal siasat sampai bernota bagai...sengal kan..
Nanti kita tunggu samaada tuan punya kasut nie respon tak pada nota yang ditempekkan kat bawah kasut tadi.. tungguu!!.