Pages

30.9.13

Ensurvey Kaji Selidik AF2013

Bila tengok budak-budak muda yang baru nak up menyanyi...menari...beraksi di atas pentas dengan kelincahan tarian dan lenggok merdu suara tu memang laju kemain nak komen macam-macam....ishh idoklah kutuk sakan, pujian melambung pun ada..me kan baik hati...ala bagi sokongan moral dari jauh gitu...
Nak suruh jadi pengkritik macam sharifah amani tu, komen depan2 orang ramai memang tak sanggup me is surrender..ketar mulut nak oiii...tak sanggup la kena booooo dek orang lain.. seram hahhaha. Tapi kalau jadi pengkritik di belakang tabir me orait jerr. Gerenti tak segan atau malu. Me volunteer terus..hahhaa
Orang dah bagi peluang..kita grab terus, rugi sangat dibiarkan berlalu di depan mata. Dahlah boleh kritik, depa bagi lagi pulus RM RM RM..nak melahar ke nak lepas geram ke semuanya boleh dekat Ensurvey Kaji Selidik AF2013. tapi haruslah membina dan positif, kalau setakat nak jatuhkan semangat orang isshhh dislike dislike.
Selama Sepuluh Minggu uols diberi peluang untuk menjadi pengkritik yang berdedikasi, sekarang dah masuk minggu ketiga jauh lagi perjalanan tu. Dah tengok persembahan mereka semalam kan, apalagi cepat kritik sebelum terlepas peluang untuk minggu ini..muahahha.





No comments:

Post a Comment

My HeartBeat