Pages

23.1.14

Demi Mencari Sesuap Nasi

Seram kan tengok harga barang yang mula mencanak-canak naik yang sekaligus menjadikan kos hidup sekarang semakin tinggi... bagi golongan pertengahan dan rendah of course terbeban punya. Nak suruh jimat.. ermm sehabis daya rakyat malaysia nie dah berjimat-cermat.. nak bersungut lebih2 pun tak guna bukan harga boleh turun sekelip mata.
Lain orang lain usaha dan caranya mencari rezeki. Tengoklah gaya si penunggang motosikal yang gigih membawa guni plastik berisi barang recycle untuk dijual.. penuh keliling moto.. walaupun sedikit membahayakan pengguna jalan raya lain kalau barang dalam tu tercicir kat jalan tapi sebenarnya nak puji lah semangat dua beranak nie...memang rajin... nak kutip recyle ke sana ke mari..fuhhh letih2..



1 comment:

  1. rumah husna ada stok ni.. dah banyak nanti jual lah.. hehehe..

    ReplyDelete

My HeartBeat