Pages

22.5.14

Tips Hilangkan Kesan Conteng

Bila anak2  mula belajar2 memegang alatan tulisan.. alamatnya dinding rumah bakal menjadi port anak2 mempamerkan bakat terpendam masing2....habislah kak yah oiii set sofa baru tu.. .tengoklah berapa banyak mural terhasil nanti. Tapi nama pun budak2 asal ada ruang, cepat jer tangan tu nak menconteng....Dah bagi paper banyak mana pun.....alih2 tempat lain yang cantik bercorak bagai...

Tenyehlah berapa puluh kali kalu tak jumpa teknik/cara yang betul, payahlah nak hilangkan kesan2 contengan kat di dinding mahupun sofa...lagi2 hat guna marker pen...stress2.
Tak yah pening2.. meh guna tips kat atas nie kot2 hasil lakaran berjaya dibuang dengan jayanya.


2 comments:

  1. save picture!! mana taw tetiba dilanda msalah mcm tu..hehhe..

    ReplyDelete
  2. simpan2 kot2 terkena..senang..hehe

    ReplyDelete

My HeartBeat