Pages

5.12.14

MacGyver

Cerita favourite tahun 80an....masa me zaman budak2 sekolah dulu. Bila dah ngadap ternganga2 mulut tengok tengok mamat omputeh nie tunjuk skill dia. Letak jer dia dalam situasi yang bahaya sekali mana pun gerenti lek2 jer dia berjaya bolos dengan adjust bahan2 tertentu yang berada depan mata sebagai alat bantuan penyelamatan diri. Super kreatif dan innovatif la.
Nak cerita satu insiden kat opis tempohari, tak semena2 ada colleague terkunci dalam toilet..tolong... tolong!!havoc masing2 meluru ke pantry ayooohh very the spoil punya pintu... nasiblah ada MacGyver versi orang Malaysia datang membantu.
Terror okey awek nie umpil2 tombol toilet nun..korang ingat senang nak buat...susah okey sebab ada dinding yang blok kunci tombol..kitaorang awal2 dah surrender nak buat.. awek tu selamba guna pisau jer...pehh power seyyy...sila jangan TIRU aksi ini di rumah..merbahaya.



No comments:

Post a Comment

My HeartBeat