Pages

7.7.10

Jom Layan Survey!!

Hai semua, nak memperkenalkan kepada korang "Survey" yang boleh korang join secara "PERCUMA" dan korang akan dapat mata reward setiap kali menjawab survey yang diberikan.Survey ini khusus untuk orang malaysia je so soalan survey tu memang dalam enviroment malaysia jugalah .

Langkah pertama

Register diri sebagai panel di Mysurvey.com

Klik "join now! it is FREE!"




Then kena jawab sedikit survey untuk registration.
lepas itu ikut arahan yang diberikan.


lepas dah siap verify semua, korang akan dapat dinotify melalui email sekiranya ada survey yang bersesuaian, jadi dari situ kenalah rajin jawab sebab banyak survey masuk, banyakla mata points korang nanti. survey pun kadang-kadang ada mengenai produk, brand dll. tengoklah apa yang masuk.

satu tips nak share, soalan dibawah ini memang standard akan ditanya so make sure jawapan korang " none of the these" jika korang tick jawapan lain dissqualify ye!! soalan ini cuma tak nak ada "conflic of interest" jer.. so pandai-pandailah ye!


Banyak voucher yang boleh direedem once points dah cecah pada yang kadar tertentu. Ada baucer KFC, Parkson, McDonalds, Isetan, Petronas dan MPH yang boleh dipilih, janji points kena cukup ye. Tengok, setakat ini aku dah collect "615" dah boleh redeem tu.. tapi nak kumpul sampai ribu-ribu dulu!! Baru syok tebus banyak-banyak..

Survey ini tak derla reward dari segi cash, kalu orang nak cari wang lebih tak dapat la aku nak tolong, cuma dapat voucher tapi ok ape boleh guna untuk makan, beli buku, shopping pun boleh la.. jadi tepuk dada tanya selera.