Pages

15.10.14

Karnival Upin & Ipin 2014

Sebut upin & ipin budak2 kecik pun kenal sape gerangan dua beradik kembar yang sentiasa mencuri perhatian ramai dengan keletah mereka. Tak perlu nak diperkenalkan lagi, tahap keglamouran diaorang nun dah sampai ke indonesia pun. Anak me adriana pun terjebak sama meminati character animasi nie.. kalau layan cerita upin & ipin panggil pun boleh buat derk jer.. leka ler tu..hehe. pantang nampak poster /banner dua budak botak tu mesti sebut ''pin..pin"..
Kalau selalu nonton wajah2 diorang nie depan TV..apa kata bawa anak2 melihat pujaan hati diaorang secara lebih dekat...real secara langsung...mesti teruja punyalah! Next month katanya bakal berlangsung karnival upin ipin kat putrajaya.. ada kemunculan ultraman lagi.. serbu jangan tak serbu uols.



No comments:

Post a Comment

My HeartBeat