Pages

21.10.14

Yuran Taska

Dapat notis yuran bulanan taska adriana. Jangan kata barang keperluan berlumba naik harga, yuran taska pun di upkan RM20 tahun depan.. me takdelah nak blame kat taska sangat.... faham dengan keadaan semasa masing2 terhimpit dengan kos bahan makan yang dah berganda....cikgu2 pun mesti nak naik gaji bila kos hidup meningkat..
Aci tak me cakap bila minyak naik 20sen aritu....kos2 perkhidmatan dan barangan di sekeliling kita sedikit sebanyak akan meningkat..chain reaction. Bertabahlah ye mak bapak sekalian. kita sedang melalui zaman belanja semua pakai duit banyak..huh.



2 comments:

  1. Gulp... boleh tahan harga tadika..... tu kalau sorang, kalau ada anak dekat2, kesiannya lah...
    Redha dalam terpaksa....

    ReplyDelete
  2. @nur - rata2 tmpt stndrd harga dah gitu.. huhu.. tak blh buat apa la kan..

    ReplyDelete

My HeartBeat