Pages

7.10.14

Ratah Susu

Entah mana datangnya idea si adriana bahawasanya meratah susu sememangnya satu kenikmatan... Mula2 dok tunjuk tin susu "nak..nak" ingatkan nak minum susu..beria la me bancuh susu tak nak lak...rupanya nak tarah isi dalam tin tu.. 

Sesekali layan kan jugak peel si minah nie...selebihnya kena ghaibkan tin tu dari pandangan mata dia... kang tak pasal2 mencicit dia bawa tin lari.. nak buka penutup tak reti lagi..hehe

Dapat ratah setengah sudu susu pun dah okey..buat syarat puaskan hati dia. Masa nie weols kat kampung semua aunty uncle dia dok pelik tanya....yelah selalu dengar orang ratah milo nie sakan ratah susu.. 

hmm sedap hingga menjilat sudu kaedahnya.. 
Bila dah pandai makan sendiri..jarang2 mummy ada can nak suap..nak berdikari la katakan.



No comments:

Post a Comment

My HeartBeat