Pages

16.10.14

Kereta Artis

Alkisahnya me and member2 opis nak gi lunch tetiba ternampak sorang mamat mat salleh nie....nak kata macho bolehlah....rambut blonde okey jangan memain.. Muka nampak familiar..macam pernah ku lihat dalam TV.......ala pelakon watak teacher "oh my english" saper lagi zain saidan la uolss.. 
Kitaorang takat pandang dia gitu2 jerlah....takdelah terpikir nak tangkap gambar pun....layan perut lapar la best kan.. kelaparan la katakan.
Sebenarnya bukan teruja tengok artis tapi lebih teruja kat keta dia. Tak pasal2 jadi paparazzi tak berbayar dek hasutan member opis yang beria-ria soh snap gambar keta tu..oo ada motif len nie..hahaa
Sekali member opis me pi korek info dalam internet dah...kereta anak che ta rupanya...ingatkan kereta zain sebab dia yang bawa. Syoklah muda2 ada kereta mewah. Pemberian bonda tercinta katanya sebab excel dalam SPM..rezeki masing2 kan.

Jeng Jeng Jeng...hasil carian google




No comments:

Post a Comment

My HeartBeat