Pages

19.11.11

Besarnya Awak!!

Ahakzzz... plan hujung minggu menjejakkan kaki ke bandaraya Kuala Lumpur yang dah berkurun lama tak dijelajahi semenjak bermastautin di Selangor. Uishh terubat rindu nak tengok bangunan-bangunan pencakar langit yang bermaharajalela dikiri dan kanan jalan sampai baru perasan dek kewujudan kedai-kedai baru dan bangunan yang dah bertukar color catnye.

Destinasi sebenarnya adalah ke Berjaya Times Square. Malu nak habaq yang me baru first time ke sana.. Wakakak kuno kan padahal dah berapa lama BTS tu wujud. setakat dengar nama jerlah. Kalau tak ada tujuan penting jangan haraplah nak sampai ke sini.. Alahai terima kasih The Square Bazar pilih me as Lucky Winner Smurf Season. Motif nak ambil hadiah punya pasal dengan jayanya sampai gak ke Berjaya Time Square :)




Sedang berada di Level 10 tempat collection hadiah






Amboi sakan hang dok lepak, mana bos mau report.





Bersama wakil penganjur. Alamak terlupa nak tanya nama awek ni tapi
friendly orangnya





Phewittt.. sape lagi comel. wakakaka.




Amboi terus ajak awek nonton football match Malaysia VS Myanmar. Tengok tak sia-sia ada cheerleader biru terus menang 1-0.. :p


Nak tahu berapa tinggi Smurfette ni?? 48" tau....memang besar gedabak. Setakat ini hadiah yang paling terbesar yang pernah me menang.. Tak taulah selepas-lepas ini. Harap-harap adalah rezeki yang lagi, lagi dan LAGI BESAR hendaknya.. Amin.