Pages

21.11.11

Semangat Harimau Malaya

Hai morning semua. Permulaan yang baik di pagi isnin dengan perjalanan yang lancar mungkin sebab cuti sekolah dah bermula..Kalau macam gini selalu memang seronok je nak pergi kerja hari-hari. Tak delah sangkut dek jem memanjang.


Pastinya seluruh rakyat Malaysia sedang berdebar menantikan detik jam 8.30 malam waktu perhitungan terakhir antara Harimau Malaya VS Garuda bagi menentukan siapakah yang bergelar JUARA Pingat EMAS Bola Sepak Sukan SEA ke 26.


Harapan tinggi sedang digalas dibahu Team Malaysia dan semestinya kami seluruh rakyat Malaysia akan memberi sokongan yang terbaik walaupun hanya dari jauh. Wow, semangat semakin meletup-letup tatkala menonton Trailer Final Sea Games Malaysia Vs Indonesia. Saksikan.... Malaysia BOLEH.


Credit: Miloais84 (Youtube)




5 comments:

  1. semangat KUNING la Kak Shida..hehe..Tapi kat umah saya jem lagi.,..huhu

    ReplyDelete
  2. tuelah..
    semangat nak tengok nie..
    hidup harimau muda..

    ReplyDelete
  3. yess.. memang mengaum la semalam..heheh

    ReplyDelete

My HeartBeat