Pages

29.8.13

Gigi Pertama Adriana

Haa dah nampak dua batang gigi susu adriana yang baru muncul kat gusi bawah... alololo comel anak mummy dah ada gigi. Merasa gak lah dia demam sehari sampai malam pun tidur tak lena, menahan rasa sakit dan ketidakselesaan la tu. Nasib baik adriana jenis tak banyak meragam setakat merengek skit-skit standardlah tapi lasak tetap maintain, tetap nak berpaut bangun sana sini...memang tak reti dok diam ini budak. Letakkan bantal besar mana pun selamba dia redah. Dimana ada kemahuan disitu ada jalan katanya.. :)

tapi awas..langsung dia tak bagi sesapa pun tengok gigi dia.. jangan haraplah dia nak tunjuk. Lagi dia ketap bibir kuat-kuat adalah...Puas usik bibir dia ermm alih-alih dia main jelir-jelir lidah pulak...sabar jerlah makcik tengok reaksi budak kecik nie.


No comments:

Post a Comment

My HeartBeat