Pages

18.8.13

Huggies Diaper Change Event Malaysia Book of Record

Sabtu lepas, me sekeluarga sempat meluangkan masa ke Event Huggies Change Diapers di 1 Utama Shopping Centre. Masuk Malaysia Book Of Record kau tu pasal ada sedikit teruja nak turut serta bersama-sama ibu bapa yang lain mencatat rekod Penukaran lampin bayi yang terbanyak dalam satu hari. Awal-awal lagi dah register sebab nak booked slot pagi, lambat-lambat nanti susah nak cari parking..tension woo.
Terus ke registration counter untuk pengesahan penyertaan dan terus dapat lampin untuk penukaran.

Are you ready adriana?? Baru bangun tidur jadi mood dia kelaut skit..

Yang bernombor tu semua ruang untuk tukar diapers anak. Seorang wakil jer boleh masuk tak kisahlah mum or dad maybe tak nak kawasan ini jadi sesak/penuh.

okeyy.. siap! satu kiraan disumbangkan adriana and mummy... hooyehhh

still counting.. kiraan yang sedang dicatat semasa kami di sana .

Lepas dah tukar diaper kita tangkap gambar.. queue jadi jam sekejap bila mesin gambar tetiba problem.Sib baik semua cool sabar menanti dan ditambah kecekapan staff huggies menangani keadaan...masalah settle dalam masa singkat. Gambar yang ditangkap akan dipublish di wall of fame Huggies.. 

Lepas tukar diaper, tangkap gambar dah boleh redeem hadiah...Macam-macam ada dalam Beg Hadiah nie.....diapers untuk anak dengan mak dia pun dapat tempias sama..pehh untunglah..hehehe.jimat duit i.. sijil penghargaan pun dapat gak.

syok dapat join event cam gini.. InsyaAllah ada lagi kita join..:)