Pages

30.1.12

Lagu Teddy Bear | Masihkah Kau Ingat




Bulat Kecil, Bulat Kecil, Bulatan Besar

Sayang Mama, Sayang Papa, Selamat Malam

6 x 6 36

6 x 6 Jadi Beruang



Ingat tak lagi lagu comel nie yang dinyanyikan sambil mata pena dicoret di atas helaian kertas....seronok kan... Lagu zaman semasa kanak-kanak ribena. Yang muda belia mungkin tak familiar cuba tanya emak, bapak, kakak-kakak or abang-abang korang mesti depa hafal lagu nie suatu ketika dahulu.





7 comments:

  1. hoho.. tringat zaman kanak2 ribena dlu.. XD

    ReplyDelete
  2. hafal sangat lagu anak beruangni heheh. kenangan

    ReplyDelete
  3. lagu nie fawa rasa sampai bdk bdk zaman 90's je. masuk 2000,habis dah. kalau bosan dlm kuliah,fawa selalu conteng kat buku and nyanyi lagu nie. hehehehe :p

    ReplyDelete
  4. haha..ingat2..dolu2 suka lukis bear ni sambil nyanyi..

    ReplyDelete
  5. wah..ramai tahu lagu nie..mengimbas kenangan hehehe

    ReplyDelete
  6. lagu ni kalau ter'nyanyi dengan anak sedara..habes kena ulang ulang sampai dorang puas. penat..sampai takut nak ternyanyi depan dorang..nyanyi pon masa darurat je.. macam masa dorang nanges xhengat...hihi

    ReplyDelete

My HeartBeat