Pages

3.8.11

Awek Kaki Report


Sepasang pakwe-makwer tengah memandu di highway ayer keroh telah di tahan polis....

pakwe : ada apa masalah encik ?

polis : anda di dapati memandu melebihi 110km

pakwe : mana ada encik,saya cuma pandu dalam 100km jer...mungkin meter saya rosak kot..

makwe : abang tak baik tipu polis tue...tadikan abang pandu lebih dari 150km...

polis : saya juga akan saman encik kerkenaan lampu brek encik tidak berfungsi...

pakwer : yeker lampu brek saya tak berfungsi? saya tak perasaan encik...minta maaf,nanti saya betulkan

makwe : abg..kan abg dah tahu berkenaan lampu tue rosak 2 minggu lepas..saya sendiri beritahu abg

polis: saya juga akan saman encik sebab encik tak pakai tali pinggang...

pakwe: saya baru jer bukak encik....masa encik tahan saya...

makwe : abg nie..kan abg tak pernah pakai tali pinggang...tak baik tipu encik nie

si pakwe yang tak tahan dengan kerenah makwe dia terus melenting.

pakwe : diam ler ko, semua ko beritahu polis...ko nak aku kena saman apa??lurus banggang betul ko...budusss, aku tepok paler ko kang...

polis : cik,,selalu ker PAKWE marah cik macam nie??

MAKWE : tak ler...dia jarang marah saya..kalau marah pun masa dia ISAP GANJA jer...




1 comment:

  1. hahahahaha kantoi laa yg pakwe dia tu isap ganja. bongekkk ;D

    ReplyDelete

My HeartBeat