Pages

2.8.11

Waktu Kerja Bulan Puasa

Dah masuk hari kedua berpuasa .. kejap je masa berdetik dan berlalu kan Semalam me terpaksa MC angkara kelopak atas mata kiri me bengkak ntah kena gigit serangga gamaknya so hari ini baru masuk kerja. Kalau diikutkan bengkak lagi mata tapi bosan dok rumah lagipun doktor bagitau tiada effect pada mata or takkan berjangkit pada orang lain.

Lebih kurang macam ni....berat jer mata ni me rasa.


Masuk bulan puasa nie ada perubahan dari waktu kerja. Masuk awal dan balik pun awal. Suka tau. Waktu kerja akan bermula pada 8.15 pagi -4.45 petang. Kot-kot nak menyinggah ke bazar ramadhan lepas balik kerja pun sempat lagi.



1 comment:

  1. No wonder smalam cari akak kat office takde. Kena gigit serangga ke akak intai org mandi? Hihihi :p

    ReplyDelete

My HeartBeat