Pages

25.10.11

Angkara Tiket Mahal

Keputusan FAM menaikkan harga tiket Final Piala Malaysia antara Negeri Sembilan dan Terengganu sabtu ini merupakan keputusan yang amat mengecewakan peminat bola sepak malaysia. Rata-rata merasakan harga RM 50 bagi semua tempat duduk sangat "cekik darah" dahlah masing-masing mai dari jauh. Duit minyak, makan...tol pun pakai duit lagi.. Belanja banyak keluar memang kopak arr :|

Bola sepak kat Malaysia baru nak up balik , kepercayaan peminat tengah berkobar-kobar ....semangat pun sedang membara support team favourite masing-masing alih-alih gila kentang punya markup tinggi harga tiket.

Kemarahan peminat yang marah akibat kenaikan harga tiket dah digambarkan kat bawah nie.. Sabor no sabar ...huhuhuuh.. Senang-senang korang tengok di TV dah lah tapi feel tu mesti tak happening macam kat stadium kan.


Credit tuan_wu cari



Credit tuan_wu cari



Source Facebook



No comments:

Post a Comment

My HeartBeat