Pages

26.2.12

Ronda-ronda Putrajaya

Berpoya-poya dihujung minggu dengan mengunjungi Karnival Wow! Putrajaya yang sedang berlangsung di Presint 2, pengunjung berduyun tiba datang kalau tengok dah macam pesta. Meriah kiri kanan depan belakang sebab macam-macam benda ada kat sini.


Hang pa tak percaya tengoklah map betapa luasnya kawasan karnival


Luas saujana mata memandang


Pameran Bomba & Penyelamat




Naza World in the house!!!


Fuyooooo... terbeliak mata wa cakap lu...manyak mahal ini kereta..


Yeahhh... Fokus rapat sikit.



aik wang ajee ke yang selamat....driver camner :p


Cuci mata lagi dan lagi


Dan lagiiii....


Racing beb jangan tak race...... simulasi game.. seronok budak tecit main.


F1 simulation car


Bila tengok adik-adik nie main futsal, teringat di suatu ketika dahulu, me and geng selalu main futsal sekarang nan ado sebab masing-masing dah ada komitmen.. haaaa serius rindu nak turun gelanggang balik...huhuu



Wallla.. stylo giler kereta nie depa make up.. tapi berbaloi kan tengok bersusun trofi.

Seronok memang seronok tapi alahai tak terdaya nak tawaf satu kawasan dahlah luas, tambah lagi dengan keadaan panas terik memang tak terlawan naik pening kepala dibuatnya.. berpeluh-peluh pun satu hal so jalan selamat lari ronda tempat lain pula hehehe. Bye..




2 comments:

My HeartBeat