Pages

14.2.12

Won Penginapan di Tiara Beach Resort

Wah...gila terkejut bila my friend Akma call..

"Akak..check FB akak menang contest Tiara Beach Resort"

What??? Biar betik......macam tak percaya je sebab dah pasrah dengan undian contestant lain tinggi gila cecah ribu-ribu banding undi me yang secoit tu...memang tak terlawan... apa jenis enjin la diaorang pakai, asal nak kejar lagi jauh kena tinggal....

Totally out dari TOP 5.....


Sekali ada suprise dari Asia Media TV.. dari 5 hadiah asalnya di tambah ke 10 hadiah...



Sipi-sipi je ranking me tu, terkurang sikit gerenti kena tendang bawah...... Alhamdullilah rezeki namanya kan.. apa-apa pun terima kasih sangat-sangat tanpa sokongan korang tak merasa nak menang contest nie..


Winning No 5 - 2012












No comments:

Post a Comment

My HeartBeat